تعمیر و تعویض ال سی دی موبایل ایسوس

یکی دیگر از خدمات ارائه شده در نمایندگی ایسوس، تعمیر و تعویض ال سی دی موبایل ایسوس است. تعمیر و تعویض ال سی دی موبایل ایسوس ، توسط مهندسان و متخصصین زبده و با تجربه بالا انجام میگیرد که سبب شده تا این کار با کیفیت بالایی ارائه گردد. همچنین بهره گیری از ابزارآلات پیشرفته و امکانات مدرن در نمایندگی ایسوس، برای کارشناسان ما این امکان را فراهم آورده تا روند عیب یابی و تعمیر و تعویض ال سی دی موبایل ایسوس را به بهترین نحو ممکن انجام دهند.

در مرکز تعمیر و تعویض ال سی دی موبایل ایسوس ، در صورت لزوم، تعویض این قطعه نیز انجام میگیرد. ذکر این نکته ضروری است که جهت تعویض ال سی دی، حتما از نمونه اصل آن استفاده میگردد. در ادامه این مقاله، به ذکر نکاتی چند، در مورد تعمیر و تعویض ال سی دی موبایل ایسوس مپردازیم.

تعمیر ال سی دی گوشی ایسوس

 تعویض ال سی دی ، یکی از حساس ترین بخشهای این گوشی به شمار می آید و متاسفانه در بیشتر موارد، برای این قطعه امکان تعمیر وجود ندارد. مگر این که مشکلات نرم افزاری و حاکی از عدم عملکرد قطعه باشد.اما  کارشناسان  تعمیر و تعویض ال سی دی موبایل ایسوس در صورتی که فقط گلس آسییب دیده باشد اقدام به تعویض گلس خواهند نمود

تعویض ال سی دی گوشی ایسوس

اگر خرابی و ایجاد اختلال در ال سی دی گوشی ایسوس به دلیل موارد دیگری باشد، به طوری که آسیب وارد شده به این قطعه جدی باشد، دیگر امکان تعمیر وجود ندارد و در این موارد حتما باید ال س دی را تعویض کرد. اما نکته بسیار مهمی که در این امر وجود دارد این است که قطعه از کار افتاده حتما باید با قطعه اورجینال و اصل آن تعویض گردد. بنابراین با توجه به هزینه بالایی که این کار برای کاربران دارد، در صورت اصل نبودن و در نتیجه آن پایین بودن کیفیت ال سی دی جاگزین شده، نه تنها مشکل دستاه حل نمیشود، بلکه باعث بروز آسیبهای جدی تری به آن میگردد.

دلایل بروز مشکل در ال سی دی گوشی ایسوس

خرابی این قطعه، ممکن است به دلایل مختلفی اتفاق بیفتد. یکی از این مشکلات، مربوط به برد این قطعه میباشد. همچنین شکستن ال س دی نیز میتواند دلیل دیگری برای خرابی این قطعه باشد. علاوه بر این دو مورد، موارد دیگری نیز وجود دارد که میتواند منجر به تعمیر و تعویض ال سی دی موبایل ایسوس شود.مواردی نظیر: نفوذ مایعات در ال سی دی و کم شدن و یا محو شدن نور صفحه نمایش، کند شدن سرعت گوشی، کار نکردن تاچ پد ال سی دی، داغ شدن ال سی دی.

استفاده از دستگاه لمینیت

نکته قابل ذکر این است که در مرکز تعمیر و تعویض ال سی دی گوشی ایسوس ، این کار توسط دستگاه لمینیت انجام میشود. دستگاه لمینیت شامل چند جزء است که این اجزاء شامل این موارد میشود: رابط برق، پنکه ی رادیاتور، اگزوز دستی، دریچه ی باز شونده اضطراری،سیستم کنترل ال ‌سی ‌دی، پنل لمینت، درب اتوکلاو، صافی آب، کمپرسور و پاور. دستگاه لمینیت این امکان را میدهد که تعویض گلس ال سی دی و در نتیجه آن، تعمیر ال سی دی گوشی ایسوس به بهترین شکل ممکن انجام گیرد.آسیب دیدن این قطعه جلوگیری نمایید. میتواند با استفاده از گلس های مرغوب برای ال سی دی گوشی و نیز تهیه کاور مستحکم برای گوشی، احتمال آسیب به ال سی دی گوشی خود را تا حد امکان پایین بیاورید.

نمایندگی ایسوس و واحدهای تعمیرات ایسوس

در نمایندگی ایسوس ، کلیه خدمات مربوط به این محصول، از فروش تا خدمات پس از فروش، انجام میپذیرد. این مرکز، که هدف اصلی آن جلب رضایت مشتری میباشد، با رعایت اصول مشتری مداری، سعی در ارائه هر چه بهتر خدمات خود به مشتریان گرامی دارد. این امر با استفاده از نیروی فنی مجرب و متخصص، استفاده از قطعات اورجینال امکان پذیر گشته است. در این بخش به معرفی واحدهای تعمیرات ایسوس در نمایندگی تعمیرات ایسوس می پردازیم.

 

پیام بگذارید