asus

نمایندگی تبلت ایسوس در کرج

نمایندگی ایسوس
تبلت ایسوس

شرکت تایوانی ، ایسوس از سال 2010 تبلت های مختلفی را منتشر کرده است. Nexus 7 در سال 2012 برای گوگل تولید و مارک شده است به علاوه ایسوس تبلت های مبتنی بر اندروید را نیز تولید کرده است. ایسوس همچنین پیش از این با مایکروسافت برای تولید تبلت های قابل تبدیل ویندوز 8 همکاری می کرد. آنها از آن زمان خط تبلت خود را به “ZenPad” تغییر نام دادند. ZenPad 3S 10 در جدیدترین نسخه خود دارای سرگرمی سینمایی و عملکرد فوق العاده شارژ شده با ویژگی های بازی نیز می باشد.

نمایندگی تبلت ایسوس در کرج

به دنبال تعمیرات با کیفیت تلفن همراه هستید؟

مسائل سخت افزاری و نرم افزاری صفحه های ترک خورده مایع آسیب دیدگی ال سی دی ، بلندگو ، نمایشگر ، تعویض باتری ، جک های صوتی ، جایگزین های IC ، میتوانید در نمایندگی تبلت ایسوس در کرج بسپارید .

مهندسین نمایندگی ایسوس در کرج با سابقه و فوق تخصص ما در بخش کلینیک فوق تخصصی تعمیرات تبلت ایسوس ASUS با داشتن تجهیزات و دانش به روز و دراختیار داشتن نقشه و قطعات فابریک براساس اصول عیب یابی و رفع ایراد کارخانه سازنده کلیه خدمات تعمیرات تبلت  ایسوس ASUS را ارائه می دهد. نمایندگی ایسوس در کرج تخصصی تبلت ایسوس ASUS مجهز به کلیه لوازم و تجهیزات مورد نیاز برای تعمیرات تخصصی تبلت ، آمادگی کامل خود را جهت خدمات تخصصی تعمیرات تمامی محصولات ایسوس ASUS در تمامی زمینه ها را ارائه می دهد.

خدمات نمایندگی تبلت ایسوس در کرج

 

تعمیرات تبلت ایسوس
asus

خدمات سخت افزاری نمایندگی تبلت ایسوس در کرج از جمله : 

تعویض تاچ و ال سی دی تبلت ایسوس در کرج

تعویض باطری تبلت ایسوس در کرج

تعویض سوکت شارژ تبلت ایسوس در کرج

تعویض سوکت هندزفری تبلت ایسوس در کرج

تعویض ای سی شارژ تبلت ایسوس در کرج

تعمیرات جا سیم کارتی تبلت ایسوس در کرج

تعمیرات مدار آنتن تبلت ایسوس در کرج

تعمیرات برد تبلت ایسوس در کرج

تعمیرات اسپیکر تبلت ایسوس در کرج

تعمیرات میکروفن تبلت ایسوس در کرج

خدمات نرم افزاری نمایندگی تبلت ایسوس در کرج از جمله : 

بروز رسانی سیتسم تبلت ایسوس در کرج

فلش کردن تبلت ایسوس در کرج

رام تبلت ایسوس در کرج

تعمیرات تبلت ایسوس در کرج

تبلت ایسوس
تعمیرات تبلت ایسوس

تبلت های ایسوس به سه شکل وجود دارند که Nexus به عنوان یک محصول Google به بازار عرضه شده است ، کتاب های ترانسفورماتور دستگاه های اندرویدی هستند که هنگام اتصال به صفحه کلید و Eee Pad و Memo Pad از ویندوز 8 استفاده می کنند. ما می توانیم تلفن های اندرویدی شما از جمله اندروید 4.0 ، تبلت اندروید یا نسخه های مختلف اندروید را تعمیر کنیم. ما می توانیم تلفن Nexus شما را از جمله Nexus 6p ، Nexus 5x ، برنامه های Nexus یا به طور کلی دستگاه های Nexus شما تعمیر کنیم. اگر عضو Nexus یا عضو Android هستید ، امروز با ما تماس بگیرید در نمایندگی ایسوس در کرج

تعمیرات تبلت ایسوس

ما می دانیم که رایانه لوحی شما چقدر برای شما ارزشمند است و Asus را با کمترین هزینه ممکن برای شما به سلامت کامل برمی گردانیم. لیست کامل تعمیرات تبلت ایسوس ما را مشاهده کنید و در فروشگاه تماس بگیرید تا با ضمانت کامل ، رایانه لوحی خود را فقط در چند ساعت تعمیر کنید.

 

 

پیام بگذارید