تعمیر لپ تاپ ایسوس

نمایندگی asus

نمایندگی asus در کرج
نمایندگی asus در کرج

نمایندگی asus در کرج با تیمی از متخصصان مجرب ، تعمیرات پس از گارانتی و گارانتی ایسوس را انجام می دهد. کار با تشخیص دستگاه ها آغاز می شود تا علل منجر به از بین رفتن کامل محصول شما شود. بعدی حذف خرابی ها با رعایت دقیق کارتهای تولیدی سازنده است.

مزایای اصلی مرکز خدمات ایسوس درکرج بهره وری ، رویکرد فردی به هر مشتری و استفاده از قطعات اصلی است. یک نکته مهم اطلاعات مشتری در مورد ماهیت خرابی و نحوه از بین بردن آن است. فقط در صورت دستیابی به سازش ، متخصصان اقدامات لازم را انجام می دهند.

قبل از ارسال دستگاه به مرکز خدمات asus ، توصیه می شود مشتریان از داده ها پشتیبان تهیه کنند. در صورتی که مالک به هر دلیلی نتواند به طور مستقل اقدام کند ، اما می خواهد اطلاعات را ذخیره کند ، باید این واقعیت را به متخصص اطلاع دهید.

مرکز خدمات ایسوس در تلاش است حداکثر راحتی را برای مشتریان فراهم کند ، بنابراین کاربرانی که با عملکرد مشکل ساز فناوری یا دستگاه ها روبرو هستند می تواند مشکل را با متخصصین ما در میان بگذارید.

زمان تعمیر به میزان کار بستگی دارد. در صورت عدم وجود قطعات مورد نیاز ، قطعات دوم توسط سرویس تدارکات در کمترین زمان ممکن تحویل داده می شوند. برای راحتی بیشتر مشتریان ، پیگیری وضعیت سفارش در سایت امکان پذیر است.

تعمیرات لپ تاپ ایسوس

نمایندگی asus در کرج
نمایندگی asus در کرج

کلیه تجهیزات و ابزارهای تشخیصی برای سرویس دهی کاملاً مجاز هستند. نمایندگی asus در کرج سالانه ناوگان تجهیزات و ابزارهای سرویس دهی محصولات ایسوس را به روز و بهبود می بخشد.

در صورت بازیابی قطعات یدکی ، متخصصان نمایندگی asus در کرج تعمیرات آن را انجام می دهند. این شرکت از متخصصان بسیار واجد شرایط در مدار میکرو با تجربه عملیاتی استفاده می کند. کیفیت دانش آنها توسط مدارک و گواهینامه های دوره آموزشی در مراکز خدمات رایانه تأیید می شود

تعمیرات گوشی ایسوس

تعمیر گوشی asus
تعمیر گوشی asus

نمایندگی asus در کرج تلفن های هوشمند ایسوس را از هر نوع پیچیدگی تعمیر می کند. تعمیر گوشی های هوشمند ایسوس در این مرکز با خدمات ، تضمین خدمات و بدون وقفه است.

متخصصان آماده تعمیر و بازیابی لوازم الکترونیکی تلفن هوشمند ، تعویض قطعه یا نرم افزار هستند. وجود انبار لوازم یدکی ما خدمات سریع و با کیفیت بالا و یک رویکرد فردی به هر مشتری را فراهم می کند.

تجهیزات انجام کارهای تعمیراتی کاملاً مجاز است. کارمندان ما به طور منظم بازار تجهیزات را رصد می کنند ، نوآوری ها را ردیابی می کنند و ابزارهای تشخیصی و نگهداری را 10-15٪ در سال به روز می کنند.

در بیشتر مواقع ، مشکلات زیر به سرویس برمی گردد:
صفحه خراب است
دستگاه خود به خود خاموش می شود
دوربین با خطاها کار می کند.
Wi-Fi کار نمی کند.
صفحه لمسی به خوبی کار نمی کند
قبل از انجام خدمات ، نمایندگی asus در کرج تشخیص تلفن هوشمند را انجام می دهد ، تمام نقص ها را شناسایی می کند و روش های احتمالی از بین بردن آنها را به مشتری اطلاع می دهد. در صورت نیاز به تعویض قطعه ، نصب به شما پیشنهاد می شود

تعمیرات تبلت ایسوس

تعمیر تبلت ایسوس
تعمیر تبلت ایسوس در کرج تعمیرات گارانتی تبلت ایسوس و خدمات پس از گارانتی را انجام می دهد. غالباً ، به دلیل بی احتیاطی دستگاه با استفاده از کاربر توسط کاربر – ضربه ، افتادن ، رطوبت ، به تعمیرات احتیاج دارید. قیمت به مقدار و هزینه قطعات تعویض شده ، میزان کار انجام شده ، بستگی دارد. کم هزینه ترین سرویس تمیز کردن تبلت است. برای دستگاه های تحت ضمانت  این روش کاملا رایگان است. لطفا توجه داشته باشید که در صورت نقض یکپارچگی مهر و موم های کارخانه ، مشتری از حق خدمات رایگان گارانتی محروم می شود.
شرایط معمول خدمات پس از تشخیص و تعیین برنامه عمل 2-3 روز است.

پیام بگذارید