نمایندگی رسمی ایسوس 

نمایندگی ایسوس در کرج ارائه ‌دهنده سرویس‌های فروش و تعمیر کلیه دستگاه‌های ایسوس از موبایل، تبلت، آل این وان، لپ تاپ و … به مشتریان است.

فروش محصولات در نمایندگی ایسوس در کرج : لپ تاپ ایسوس، تبلت ایسوس، موبایل ایسوس، آل این وان ایسوس و …، تعمیرات ایسوس در کرج : از تعمیر لپ تاپ و تبلت ایسوس، تعمیر موبایل ایسوس، تعمیر آل این وان ایسوس، تعمیر تجهیزات کامپیوتر ایسوس، تعمیر تجهیزات شبکه ایسوس، تعمیر پروژکتور ایسوس و..

نمایندگی فروش ایسوس در کرج، یک مرکز مجهز و به روز است که خدمات فروش و پس از فروش محصولات این کمپانی را در تخصصی ترین سطح به کاربران ارائه می دهد. این مرکز توسط متخصصینی اداره می شود که با دقت خاصی از بین مجرب ترین کارشناسان فروش انتخاب شده اند

این متخصصان با ساختار فنی محصولات ایسوس آشنایی کامل دارند و می توانند اطلاعات کاملی را در اختیار خریداران قرار دهند. به این ترتیب شما عزیزان می توانید با آگاهی کامل، اقدام به خرید محصولات مورد نظر خود از نمایندگی ایسوس در کرج نمایید. عرضه جدید ترین مدل های لپ تاپ، پروژکتور، تبلت، موبایل، آل این وان، تجهیزات شبکه و تجهیزات کامپیوتر ایسوس، عمده فعالیت این بخش می باشد

 

 

نمایندگی رسمی ایسوس در کرج 

خدمات تعمیرات، تعویض قطعات و گارانتی محصولات ایسوس را عرضه می کند. یکی از مشکلات مشتریان لب تاپ، موبایل، تبلت و سایر محصولات دیجیتال این است که مراکز و فروشگاه های متفرقه زیادی در سطح شهر وجود دارند که اقدام به تعمیرات لوازم دیجیتال می نمایند.

عدم رفع عیوب، افزودن عیوب جدید به دستگاه و استفاده از قطعات غیر اصلی و بی کیفیت تنها موجب ضرر و زیان مشتری می گردد. مشتریان زیادی با پرداخت هزینه های بالا در آخر بدون نتیجه قطعی دستگاه خود را تحویل گرفته و پس از مدت زمان کوتاهی دوباره با مشکلات جدید روبرو می شوند.

نمایندگی ایسوس در کرج با برخورداری از تعمیرکاران متخصص و آموزش دیده و استفاده از قطعات اصلی ایسوس در کوتاهترین زمان ممکن به رفع عیوب دستگاه می پردازند. از طرفی کلیه پرسنل و افراد شاغل در نمایندگی همگی از افراد متعهد و مجرب بوده و نسبت به کار خود احساس مسئولیت بالایی دارند.

حفاظت از اطلاعات شخصی افراد و تحویل دستگاه صحیح و سالم و بدون مشکل از دیگر مزیت های خدمات نمایندگی ایسوس محسوب می شود. تامین قطعات مورد نیاز انواع محصولات ایسوس با قیمت مناسب و کیفیت تضمین شده از دیگر مواردی است که در نمایندگی ایسوس درکرج به خوبی رعایت می گردد

نمایندگی ایسوس در کرج مجموعه ای حرفه ای است که در زمینه فروش، تعمیرات تخصصی و ارائه خدمات پس از فروش محصولات برند Asus فعالیت می کند. محصولات کمپانی ایسوس به دلیل برخورداری از کیفیت بالا طرفداران بسیاری دارند و افراد زیادی از آنها استفاده می کنند. با توجه به محبوبیت محصولات این برند در کشورمان، نمایندگی asus در کرج برای ارائه سرویس های فروش و تعمیرات تمامی تولیدات ایسوس در خدمات کاربران عزیز می باشد

خدمات نمایندگی ایسوس در کرج

. تعویض و تعمیرات مانیتور لپ تاپ ایسوس ( LED – LCD ) ، تعمیرات ال سی دی ( LCD ) ، تعمیر ال ای دی ( LED ) ، تعمیر فلورسنت و های ولتاژ مانیتور

. تعمیرات تخصصی نوت بوک ASUS

. تعمیرات و تعویض انواع کارت مودم – کارت شبکه کابلی و کارت شبکه وایرلس ( WiFi )

. تعویض و تعمیرات درایو لپ تاپ از جمله دی وی دی رایتر DVDROM – DVDRW 

. تعمیر و تعویض کیبورد لپ تاپ ، تعمیرات تاچ پد و فینگرپرینت

 . تعمیر فن لپ تاپ و یا تعویض فن لپ تاپ در صورت غیر قابل تعمیر بودن

 . تعمیر لولای لپ تاپ و در صورت غیر قابل تعمیر بودن تعویض لولای لپ تاپ در هر مدل

 . برداشتن رمز سخت افزاری بایوس ( BIOS ) و رمز نرم افزاری سیستم عامل ( OS )

 . ارتقاء انواع رم

 . تعمیرات مربوط به شارژ نشدن روشن نشدن

 . تعمیرات چیپ گرافیک مادر بورد

 . تعمیرات چیپ شمالی مادر بورد

 . تعمیرات چیپ جنوبی مادر بورد

 . ارتقاء و رفع مشکلات هارد دیسک

 . تعمیرات باطری لپ تاپ

 . تعمیرات پرت usb 

 . تعمیر و تعویض کیبورد

 . تعمیرات cpu

. تعمیر و تعویض webcam

. تعمیرات نرم افزاری

. تعمیرات برد

. تعمیر و تعویض انواع قاب لپ تاپ

. تعمیرات کارت صدا . تعمیرات موبایل ایسوس

 . تعیمیرات تبلت ایسوس

نمایندگی رسمی ایسوس
نمایندگی رسمی ایسوس
 

نمایندگی ایسوس در کرج

ضمن راه اندازی واحدهای مستقل و مجزا، فروش و تعمیر انواع آل این وان، لپ تاپ، موبایل، تبلت، تجهیزات کامپیوتر، تجهیزات شبکه، مادربرد و … را در تخصصی ترین سطح انجام می دهد. حضور پرسنل دوره دیده و مجرب در کنار بهره مندی از تجهیزات و دستگاه های پیشرفته و جدید، سطح کیفی واحدهای مختلف نمایندگی مجاز ایسوس را به استانداردهای روز دنیا بسیار نزدیک تر کرده است. ما در کنار شما هستیم تا ضمن برطرف کردن معایب دستگاه مورد نظرتان، تجربه بهره مندی از حرفه ای ترین خدمات را به شما دهیم.

نمایندگی رسمی ایسوس در کرج

مرکزی معتبر و مجاز برای ارئه خدمات و سرویس های مرتبط با محصولات متنوع این شرکت به شمار می رود. نمایندگی ایسوس در کرج نیازهای جامعه را به خوبی درک کرده و بر اساس این نیازها، اقدام به عرضه جدیدترین تولیدات کمپانی ایسوس به صورت اورجنیال و تعمیرات تخصصی این محصولات نموده است. دو بخش فروش و تعمیر در نمایندگی ایسوس به پیشرفته ترین تجهیزات و برنامه های روز دنیا مجهز شده اند و مجرب ترین کارشناسان هر دو حوزه در آنها فعالیت می کنند.

نمایندگی رسمی ایسوس در کرج مرکز تخصصی در زمینه تعمیرات انواع محصولات شرکت ایسوس نیز فعالیت دارد، و می توان با اطمینان خاطر امورات تعمیراتی خود را به این نمایندگی رسمی ایسوس در کرج واگذار کرد. این مرکز تخصصی برای کلیه امور خود از جمله امورات تعمیراتی، از بهترین کارشناسان فعال در این حوزه و همچنین بهترین تجهیزات تعمیراتی استفاده می کند.

متخصصان با تجربه نمایندگی رسمی ایسوس کرج

نمایندگی رسمی ایسوس در کرج در زمینه تامین قطعات کلیه محصولات شرکت ایسوس نیز فعال است و کلیه متقاضیان این قطعات می توانند برای خرید خرده و عمده خود به این مرکز تخصصی مراجعه نمایند.

نمایندگی رسمی ایسوس در کرج، اولین مرکز در ضمینه خدمات و تعمیرات تخصصی لپ تاپ ایسوس در کرج میباشد.این مرکز با بهترین و مدرنترین تجهیزات و همچنین بهترین و مجرب ترین متخصصین در خدمت شما مشتریان عزیز میباشد.همین امر باعث گردیده تا خدمات ما هر چه سریعتر و با دقت و کیفیت بالا در اختیار شما قرار گیرد.

 

نمایندگی ایسوس در کرج تخصصی ترین تعمیرات محصولات ایسوس را با ستفاده از قطعات اورجینال انجام می دهد. متخصصین تعمیرات ایسوس در نمایندگی ایسوس در کرج تمامی مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری محصولات ایسوس را در کمترین زمان ممکن و با هزینه ای مناسب رفع خواهند کرد. طبق نظر کادر فنی نمایندگی ایسوس در کرج زمان عیب یابی هر دستگاه با توجه به مورد تعمیراتی و نوع دستگاه متفاوت بوده و ممکن است مراحل عیب یابی و تشخیص بین یک تا ده روز ادامه داشته باشد. همچنین جهت رفاه حال و رضایت مشتریان گرامی کارشناسان فنی هزینه ی تعمیر را به صورت تقریبی اعلام کرده و در صورت رضایت مشتری مراحل تعمیر را آغاز خواهند کرد. علاوه براین، پس از تعمیر دستگاه می توانید از خدمات گارانتی پس از تعمیر بهره مند شوید.

پیام بگذارید