تعمیر لپ تاپ ایسوس در کرج

تعمیر ال سی دی لپ تاپ ایسوس در کرج

تعمیر ال سی دی لپ تاپ ایسوس یکی دیگر از تخصصی ترین خدمات ارائه شده در مرکز تعمیرات لپ تاپ ایسوس در کرج است که به دست تیمی از زبده ترین کارشناسان و با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات تعمیر انجام می پذیرد. همانگونه که می دانید گاه در اثر برخی رویدادهای پیش بینی ناپذیر و یا بی احتیاطی های کاربران، ال سی دی لپ تاپ، ضربه دیده و بخش اعظم آن از کار می افتد.

از آنجایی که تصویر در لپتاپ ایسوس، بخش رابط میان کاربر و دستگاه است، در صورت خرابی ال سی دی لپ تاپ، دستگاه عملاً بی‌استفاده شده و می بایست در اسرع وقت تعمیر گردد. خوشبختانه در مواقعی که کریستال صفحه نمایش دچار شکستگی شده باشد امکان تعویض و تعمیر ال سی دی لپ تاپ وجود دارد و دستگاه می تواند پس از تعمیر به حالت اولیه بازگردد. اگر لپ تاپ شما نیز چنین وضعیتی دارد، می توانید به مرکز تعمیرات تخصصی لپ تاپ ، پارت تعمیر ال سی دی لپ تاپ مراجعه کرده و صفحه نمایش دستگاه خویش را تعویض نمایید.

تعمیر ال سی دی بپ تاپ ایسوس در کرج

مشکلات رایج ال سی دی لپ تاپ ایسوس

  • خرابی اتصالات فلت و سیاه بودن ال سی دی لپتاپ ایسوس در زمان روشن شدن
  • کم نور شدن ال سی دی لپ تاپ ایسوس
  • سیاه شدن ال سی دی لپ تاپ ایسوس همراه با قرمز یا صورتی شدن آنی صفحه نمایش
  • سفید و سیاه شدن صفحه ی لپ تاپ ایسوس بدون تصویر
  • وجود خطوط موازی بر روی ال سی دی لپ تاپ ایسوس
  • شکستن یا ریختن آب و مایعات

تعمیر ال سی دی لپ تاپ ایسوس چگونه انجام می شود؟
ورود شوک فیزیکی به لپ تاپ، پرتاب یا سقوط لپ تاپ از ارتفاع، افتادن لپ تاپ به داخل مایعات، نوسانات برق، آبخوردگی لپ تاپ، مشکلات چیپ گرافیک لپ تاپ و باز و بسته شدن بیش از حد درب لپ تاپ از دلایل خرابی ال سی دی لپ تاپ ایسوس است. برای تعمیر ال سی دی لپ تاپ ایسوس باید تعیین کنیم که کدام یک از این موارد منجر به ایجاد اختلالاتی در دستگاه شده است. مثلا اگر ال سی دی لپ تاپ دچار شکستگی و آسیب دیدگی فیزیکی شده باشد، باید تعویض شود.

اگر ال سی دی ضربه خورده باشد، احتمال آسیب به برد دستگاه وجود دارد که نهایتا منجر به بهم ریختگی پیکسل ها می شود. در مورد ریختن مایعات و نفوذ به لایه های صفحه نمایش ممکن است با کمی خوش شانسی به مانیتور آسیب جدی وارد نشود و بعد از کمی تامل اثرات آب یا مایعات از بین برود؛ در هر صورت مشکل و اختلال هر چه که باشد، باید در ابتدا مورد بررسی قرار بگیرد، ریشه یابی شود و نهایتا تعمیر اعمال گردد.

تعمیر ال سی دی لپ تاپ ایسوس در کرج

نکات مهم در نگهداری از لپتاپ ایسوس

  • جهت تمیز نمودن صفحه LCD لپتاپ از دستمال نرم مرطوب شده با آب یا مایع تمیز کننده مخصوص LCD استفاده نمایید و هرگز به طور مستقیم هیچگونه مایعی را به روی صفحه آن نپاشید.
  • هنگام بستن صفحه LCD لپتاپ دقت داشته باشید که هیچ گونه شیئی ما بین LCD و صفحه کلید یا روی لپتاپ قرار نداشته باشد، زیرا باعث شکستن LCD می‌‌گردد. (خدمات مرتبط با این بخش را می توانید با مراجعه به مرکز تعمیر ال سی دی لپ تاپ ایسوس در کرج دریافت نمایید)
  • زیاد روی تاچ پد فشار نیاورید.
  • در صورتیکه از باتری لپ تاپ بمدت طولانی استفاده نمی نمائید، آن را تا ۳۰ الی ۴۰ درصد شارژ نمایید و بعد از خارج کردن باتری در جای خنک نگهداری نمائید.
  • لپتاپ را مستقیم به برق وصل نکنید. (از پریزها یا سه راهی ها یا محافظ ها استفاده کنید)
  • از نرم افزارها و ضد ویروس های مناسب و سبک استفاده نمایید. (خدمات مرتبط با این بخش را می توانید با مراجعه به مرکز تعمیر لپ تاپ ایسوس در کرج دریافت نمایید)
  • از نرم افزار مدیریت نیرو ( انرژی) استفاده کنید.
  • هر شش ماه، یکبار اتصالات لپتاپ را تمیز نمایید.
  • آداپتور لپتاپ را با هیچ دستگاه دیگری ( خصوصا پر مصرف ) بصورت مشترک به یک پریز متصل نکنید.
  • صفحه LCD را بیش از ۱۳۰ درجه باز نکنید.
  • Wireless لپتاپ را در مکان هایی که احتمال تداخل امواج وجود دارد مانند بیمارستان ، هواپیما و … خاموش نمایید.
  • لپتاپ را در محیط مرطوبت قرار ندهید، همچنین آنرا از معرض مایعات دور نگهدارید.
  • لپتاپ را تمیز نگه دارید. (خدمات مرتبط با این سرویس در در مرکز تعمیر لپ تاپ ایسوس در کرج قابل دریافت است)
  • دستگاههای خارجی غیرضروری را از دستگاه جدا کنید.

تعویض ال سی دی لپ تاپ ایسوس
همان طور که پیش تر هم اشاره کردیم، در صورتی که امکان تعمیر به دلیل عمیق و حاد بودن اختلالات وجود نداشته باشد، باید برای بهبودی دستگاه مسیر تعویض را در پیش بگیریم. ال سی دی لپ تاپ یک بخش سخت افزاری است که خرابی آن می تواند تبعات بدی به همراه داشته باشد. خرابی ال سی دی یعنی خرابی راه ورودی به دستگاه. حتی با وجود سالم بودن تمام قطعات دیگر و نبود هیچ گونه مشکل نرم افزاری اگر ال سی دی خراب باشد، تصویر ندهد، تصویر سالم ندهد یا هر مشکل دیگری، امکان دسترسی به هیچ یک از داده ها در لپ تاپ وجود نخواهد داشت.

برای تعویض ال سی دی لپتاپ asus نه تنها تخصص و تجربه تعمیرکار و تکنسین تعمیراتی مهم است، بلکه استفاده از یک قطعه جایگزین اصل و اورجینال نیز بسیار اهمیت دارد. تعویض ال سی دی لپ تاپ ایسوس به ابزار و تجهیزات تخصصی نیز نیاز دارد. تنها با رعایت این سه شرط است که می توان تعویض موفقیت آمیز و مثبتی را انجام داد. وقتی تعمیر ال سی دی لپ تاپ ایسوسامکان پذیر نیست و تنها راه موجود برای بهبودی دستگاه تعویض است، هرگز به این سه فاکتور مهمی که اشاره کردیم، بی توجه نباشید.

تعمیر لپ تاپ ایسوس در کرج

نمایندگی ایسوس و واحدهای تعمیرات ایسوس
نمایندگی ایسوس در راستای ارائه برترین خدمات فروش و تعمیرات ایسوس ، کادری مجرب از میان زبده‌ترین مهندسان این حوزه را به کار گرفته و در تلاش است تا بالاترین سطح کیفی خدمات را به شما هموطنان گرامی ارائه نماید. نمایندگی ایسوس یکی از مراکز رسمی موجود در کشور می‌باشد که بر اساس استانداردهای روز دنیا در دو حوزه مرتبط با تولیدات کمپانی ایسوس فعالیت دارد؛ حوزه‌یِ نخستِ این فعالیت، فروش و عرضه محصولات لنوو و دیگری ارائه سرویس ها و خدمات پس از فروش محصولات این شرکت می باشد.

به یُمن حضور پرسنل فنیِ متخصص و مهندسان متبحر، این مرکز توانسته است در طول سالهای اخیر با ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات، به ویزه در حوزه تعمیر ال سی دی لپتاپ ایسوس – اطمینان مشتریان خویش را جلب نماید. سال هاست که نام محصولات ایسوس با نمایندگی ایسوس گره‌ خورده و کاربرانِ محصولاتِ این شرکت در صورت بروز هرگونه نقص در دستگاه‌های خود، نخستین انتخابشان برای تعمیر، نمایندگی ایسوس بوده است.

پیام بگذارید