مرکز تعمیرات ایسوس در کرج

تعمیر کیبورد لپ تاپ ایسوس در کرج

یکی از تخصصی ترین سرویس های ارائه شده در نمایندگی ایسوس در کرج، تعمیر کیبورد لپ تاپ ایسوس است که به دلیل استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات این حوزه و همکاری با برترین تعمیرکاران، در بالاترین سطح کیفی انجام می پذیرد. مهندسان ما در این مرکز به دلیل حضور در دوره‌های تخصصی تعمیر، با ویژگی‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری مدل‌های گوناگون لپ تاپ و تجهیزات جانبی آنها آشنایی داشته و توانایی آن را دارند تا کلیۀ اختلالات ایجاد شده در این دستگاه‌ها را با جدیدترین متدهای روز دنیا تعمیر نمایند.

کارشناسان مرکز تعمیرات ایسوس در کرج پس از عیب یابی صحیح و تشخیص علت اشکال پیش آمده، اقدام به تعمیر کیبورد لپ تاپ ایسوس و بهسازی آن نموده و دستگاهی سالم و بی عیب و نقص را به شما تحویل می دهند. شایان ذکر است کلیه خدمات مرتبط با این سرویس که در بخش تعمیر کیبورد لپ تاپ ایسوس انجام پذیرند مشمول گارانتی و ضمانت هستند. بازه زمانی گارانتی خدمات، بسته به نوع سرویس متفاوت است و به متقاضیان این سرویس، پیش از هر اقدامی، اعلام می گردد.

مرکز تعمیرات ایسوس در کرج

نکات مهم جهت نگه داری از کیبورد لپ تاپ ایسوس 

  • برای گردگیری و تمیز کردن کیبورد لپ تاپ asus، تنها از مایعات مخصوص و یک دستمال بدون پرز که کمی مرطوب باشد، استفاده کنید.
  • سرویس عمومی لپ تاپ ایسوس که صرفا جهت تمیز نگه داشتن و رفع کثیفی ظاهری لپ تاپ می باشد را یاد بگیرید و حتما هر دوماه یکبار سرویس عمومی لپ تاپ را خودتان انجام دهید. خدمات مرتبط با این بخش در مرکز تعویض و تعمیر کیبورد لپ تاپ ایسوس ارائه می گردد.
  • دستمال هایی که برای تمیز کردن کیبورد لپ تاپ استفاده می کنید نرم، بدون پرز و نسبتاً خشک باشند
  • در صورتی که برای پاکسازی کیبورد لپ تاپ دستگاه می خواهید از اسپری استفاده کنید از اسپری های مخصوص این کار که خروجی بسیار باریک و فشار کمی دارند استفاده نمایید.
  • احتیاط های لازم جهت پیشگیری از ریختن مایعات بر روی کیبورد دستگاه را همیشه مدنظر قرار داده و انجام دهید. زیرا نفوذ مایعات و گرد و غبار به داخل صفحه کلید، به سرعت موجب خراب شدن و یا حداقل، کاهش کارآیی صفحه کلید می شود.
  • هنگام کار طولانی مدت در منزل یا محل کار، یک کیبورد جداگانه به لپ تاپ وصل کنید تا از خرابی و فرسودگی آن جلوگیری کنید.
  • در صورت ریخته شدن مایعات بر روی کیبورد لپ تاپ ایسوس ، بلافاصله لپ تاپ خود را خاموش کرده و باتری آن را خارج نمایید. پس از این کار، بلافاصله دستگاه را به یکی از مراکز مجاز فعال در حوزه تعویض و تعمیرات کیبورد لپ تاپ ایسوس مراجعه نمایید.

بررسی و رفع مشکلات کیبورد لپ تاپ ایسوس (سخت افزاری)
در این بخش علل مشکلات کیبورد لپ تاپ ایسوس را که هم ‌می‌توانند سخت افزاری و هم نرم افزاری باشند را بررسی خواهیم کرد. در صورت نیاز به دریافت سرویس های تخصصی مرتبط با این بخش از دستگاه می توانید به مرکز تعمیر لپ تاپ ایسوس مراجعه فرمایید.

ریخته شدن مایعات بر روی کیبورد لپ تاپ:
یکی از علل کار نکردن کیبورد لپ تاپ، ریخته شدن مایعات برروی این بخش از دستگاه است. این مورد از مشکلات کیبورد لپ تاپ، اگرچه گاه با سرویس کلی کیبورد، رفع می گردد اما در غالب موارد، تنها با تعویض کلی کیبورد رفع می گردد. (توجه داشته باشید که استفاده از فومهای پاک کننده نیز ممکن است خرابی دکمه های کیبورد را در پی داشته باشد به همین دلیل استفاده از این فومها برای پاک کردن کی‌بورد چندان توصیه نمی شود).

How to Fix a Broken Keyboard

بروز اشکال در مادربورد:
در صورتی که کیبورد لپ تاپ شما کلا در فضای ویندوز و برنامه‌ی ست‌آپ بایوس کار نکند، احتمالا این مورد از مشکلات کیبورد لپ تاپ ایسوس به دلیل وجود اشکال سخت افزاری باشد. چنین اشکالی ممکن است به دلیل شل شدن کابل انتقال دیتای کی‌بورد به مادر بورد اتفاق بیفتد (که معمولاً به ندرت پیش می آید). در حالت معمول این ایراد میتواند ناشی از بروز اشکال سخت افزاری روی مادر بورد لپ تاپ باشد. در این حالت لازم نیست کی‌بورد تعویض شود بلکه باید مادر بورد لپ تاپ ایسوس تعمیر شود.

جداشدگی دکمه کیبورد از خار:
در صورتی که کار نکردن کیبورد لپ تاپ ایسوس به دلیل جدا شدن کلید از خار زیرین باشد، با اندک دستکاری قابل رفع است. (البته این مورد از مشکلات کیبورد لپ تاپ در صورتی رفع می‌گردد که خار سالم باشد). در صورت نیاز به دریافت سرویس های تخصصی مرتبط با این بخش از دستگاه می توانید به مرکز تعمیر لپ تاپ ایسوس مراجعه فرمایید.

مرکز تعمیرات ایسوس در کرج

 

بررسی و رفع مشکلات کیبورد لپ تاپ (نرم افزاری)
کار نکرن تمامی کلیدهای کیبورد:
کار نکردن تمامی کلیدهای کیبورد لپ تاپ ایسوس ما را به این نتیجه می رساند که اشکال پیش آمده نرم افزاری است. برای رفع این مورد از مشکلات کیبورد لپ تاپ ایسوس نیاز است تا دستگاه مجدداً راه اندازی شود. اگر همه چیز به خوبی کار می کند کافی است از طریق منوی استارت لپ تاپ را در حالت shut down قرار دهید. در غیر این صورت دکمه پاور را برای ۵ ثانیه نگه دارید تا لپ تاپ خاموش شده و مجدداً شروع به کار کند.

کار نکردن کیبورد لپ تاپ ایسوس پس از نصب برنامه جدید:
درصورتی که اشکال کار نکردن کیبورد لپ تاپ شما پس از نصب یک برنامه جدید در دستگاه ظاهر شد پیشنهاد می کنیم ویندوز را به حالت قبل بازگردانید. برای انجام این کار، از طریق منوی استارت وارد کنترل پنل شوید و روی گزینه Back up your computer کلیک کرده و گزینه System and Security را انتخاب کنید. در صفحه بعد روی Recover system settings or your computer کلیک کنید و پس از آن Open System Restore را انتخاب کنید.

در این قسمت منتظر بازگردانی یا همان Restore شدن ویندوز خود باشید. اگر این مورد از مشکلات کیبورد لپ تاپ سیستمی باشد قطعا با راه اندازی دوباره ویندوز باید حل شود. در صورت نیاز به دریافت سرویس های تخصصی مرتبط با این بخش از دستگاه می توانید به مرکز تعمیر لپ تاپ ایسوس در کرج مراجعه فرمایید.

عدم بروز رسانی درایور صفحه کلید:
یکی دیگر از علل کار نکردن کیبورد لپ تاپ ایسوس، عدم بروز رسانی درایور صفحه کلید است. جهت بررسی این مورد از مشکلات کیبورد لپ تاپ، می بایست به بخش Device manager بروید. دسترسی به Device manager کار سختی نیست. این گزینه را می توان از طریق جستجوگر ویندوز یا Run پیدا کرد. اما از آنجا که در این بخش نیاز به تایپ دستی برخی کلیدواژه هاست نیاز است که این کار به صورت دستی انجام شود. بنابراین ابتدا به سراغ منوی استارت بروید و روی کنترل پنل کلیک کنید.

در کنترل پنل بر روی System and Security – Device manager و در نهایت System کلیک کنید. در Device manager درایور های سخت افزاری لپ تاپ ایسوس را پیدا کنید. سپس روی Keyboard کلیک کرده تا به قسمت صفحه کلید بروید و در صورت وجود مثلث زرد رنگ با علامت تعجب باید به وب سایت سازنده لپ تاپ رفته تا آخرین درایور را دانلود و نصب کنید.

تعمیر لپ تاپ ایسوس در کرج

نمایندگی رسمی ایسوس در کرج

نمایندگی رسمی ایسوس ارائه دهنده تخصصی ترین سرویس های بهسازی، فروش، ترمیم و تعمیر محصولات ایسوس به متقاضیان است. این مجموعه در طول سالهای اخیر تمرکز خود را بر جذب مهندسان کارآمد و متخصصِ دو حوزه تعمیر و فروش گماشته تا موفق به ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات به مشتریان خود گردد. مدت‌هاست که نام محصولات ایسوس با نمایندگی ایسوس در تهران گره‌ خورده است و کاربران محصولات این شرکت در صورت بروز هرگونه نقص در دستگاه‌های خود، نخستین انتخابشان نمایندگی رسمی ایسوس است.

همکاری با تیمی از برترین مهندسان ارشد کشور، بهره مندی از پیشرفته ترین تجهیزات تعمیر، حضور نیروی انسانی مجرب و متخصص، تصمیم گیری های تیمی و تخصصی، پیاده سازی اصول مشتری مدارانه و قدم برداشتن در جهت رفاه حال مشتریان گرامی برخی از پارامترهای جاری در نمایندگی مجاز ایسوس است که نقش بسزایی در موفقیت و پیشروی این مرکز ایفا کرده اند.

پیام بگذارید