ایسوس

نمایندگی لپ تاپ ایسوس

تعمیر لپ تاپ ایسوس
تعمیر لپ تاپ ایسوس

تعمیر لپ تاپ ایسوس 

نمایندگی لپ تاپ ایسوس در کرج قادر به انجام هر نوع تعمیر لپ تاپ ایسوس است. از لپ تاپ های قدیمی ایسوس گرفته تا ZenBook و VivoBook های جدید ایسوس. ما می توانیم نمایشگر خراب شما را جایگزین کنیم ، دیسک سخت شما را به روز کنیم ، صفحه نمایشگر شما را تعمیر کنیم و موارد دیگر.

صفحه نمایش لپ تاپ ایسوس و جایگزینی LCD

در صورت نیاز به تعمیر صفحه لپ تاپ ایسوس، خدمات تعویض صفحه لپ تاپ ASUS مورد نیاز است. ما می توانیم تمام صفحه های شکسته لپ تاپ شما را اصلاح کنیم حتی اگر از نظر ظاهری کاملاً خراب باشند. ما قادر به حذف صفحه نمایش و جایگزینی آن با صفحه دیگری هستیم که توسط سازنده OEM ساخته شده است.

پس از تعویض صفحه ، صفحه لپ تاپ ASUS شما دقیقاً مانند روزی که خریداری کرده اید ظاهر و کار می کند.

بهینه سازی لپ تاپ ایسوس

آیا می دانید لپ تاپ ASUS شما بسیار کندتر از گذشته کار می کند؟ آیا بارگیری برنامه برای همیشه طول می کشد یا اینکه مرتباً پیام های خطای عجیب و غریب ظاهر می شوید؟

در این حالت شما به احتمال زیاد به سرویس بهینه سازی لپ تاپ ایسوس نیاز دارید. با استفاده از این سرویس ، لپ تاپ شما را بهینه می کنیم و مانند روزی که خریداری کرده اید ، قابل اجرا است.

ارتقا هارد دیسک لپ تاپ ایسوس

آیا فضای لپ تاپ ایوس  شما کم است؟ آیا فکر می کنید کمی کند است؟ما یک هارد جدید را روی لپ تاپ شما نصب خواهیم کرد و در نتیجه ، فضای رایانه شما بسیار بیشتر خواهد بود و تا 280٪ ارتقا عملکرد خواهید داشت!

تعویض صفحه کلید لپ تاپ ASUS

آیا صفحه کلید Laptop شما به درستی کار نمی کند؟ آیا کلیدهای موجود یا کلیدهای خاصی هنگام تایپ پاسخ نمی دهند؟ فقط ممکن است لازم باشد کل مجموعه صفحه کلید را تعویض کنید.

ما می توانیم صفحه کلیدها را در هر نوع لپ تاپ جایگزین کنیم. فقط آن را به ما در نمایندگی لپ تاپ ایسوس بدهید و ما به شما یک نقل قول می دهیم.

 

لپ تاپ asus
لپ تاپ asus

تعویض یا تعمیر تاچ پد لپ تاپ ایسوس

آیا لمس پد لپ تاپ شما رفتار نامناسبی دارد یا اصلاً کار نمی کند؟ ما می توانیم به شما کمک کنیم آن را به شکوه قبلی خود برگردانید. ما مشکلاتی مانند کلیک نکردن صفحه لپ تاپ ASUS Laptop و موارد دیگر را حل کرده ایم.

به سادگی با ما تماس بگیرید یا لپ تاپ ایوس خود را به مکان ما بیاورید و ما خوشحال خواهیم شد که برآوردی را برای شما ارائه دهیم.

مشکلات شارز و باطری لپ تاپ ایسوس

آیا با لپ تاپ خود مشکل در شارژ دارید؟ آیا لپ تاپ شما شارژی مانند گذشته هنگام خرید ندارد؟ این احتمال وجود دارد که یا باید باتری یا مونتاژ درگاه شارژ را تعویض کنید.

وقتی صحبت از لپ تاپ های ایسوس است ، نمایندگی ایسوس در کرج می تواند به شما کمک کنیم هرگونه مشکل برق را برطرف کنید. هر وقت بخواهید به راحتی قرار ملاقات را رزرو کنید یا آن را رها کنید.

ترمیم آسیب مایعات لپ تاپ ایسوس

چیزی روی لپ تاپ شما ریخته است؟ وقتی مایعات وارد لپ تاپ شد ، می تواند مشکلات زیادی را ایجاد کند. متخصصان ما ترمیم و بازیابی آسیب مایعات هستند و ما می توانیم در اکثر مواقع به شما در رفع لپ تاپ کمک کنیم.

در صورت عدم امکان تعمیر لپ تاپ ، ما همچنان می توانیم به شما کمک کنیم اطلاعات خود را از آن بازیابی کنید.

پیام بگذارید